Podnikání se odvíjí na zákaznících, a proto mezi klíčové disciplíny, které by měl každý správný podnikatel plně ovládat, je oslovování a získávání nových zákazníků. Dnešní doba je ovšem velmi zrádná a konkurence nikdy nespí v žádném odvětví podnikání. Důležité však není vytvořit si pouze silnou síť věrných zákazníků, ale udržet si je a zároveň tuto síť neustále rozšiřovat. Jsou to právě nový klienti, kteří zabrání stagnaci firmy a naopak pomohou k jejímu rychlejšímu růstu. Pro každého začínajícího podnikatele by měli být výzvou, která je pomalu ale jistě žene vpřed. Jenže co když nás po cestě za úspěchem překvapí překážka v podobě nedostatečných financí? Je vůbec možné zacílit na potencionální zákazníky i bez obrovských rozpočtů na marketing a reklamu?

Týmová práce

  • Využití více platforem

Web nabízí široké možnosti, jak o sobě dát potencionálním zákazníkům vědět. Proč se tedy spokojit s jednou fungující webovou stránku, která sice funguje jak má, ale nikoho příliš neoslní? Není asi zapotřebí připomínat, co dokáže síla sociálních sítí? Vaše společnost může mít vlastní profil třeba na Facebooku nebo Instagramu, díky těmto platformám bude reklama cílenější a osloví širší publikum. Je však zapotřebí, aby byly profily na sociálních sítích pravidelně aktualizovány poutavými příspěvky, které dokáží zaujmout. Ukazujte lidem, jak aktivní dokážete být, přidávejte zajímavé články z oboru nebo směr, kterým se vaše firma chce ubírat. Zkrátka přibližte myšlenku vší firmy zákazníkům. Grafické studio Jihlava vám dopomůže k lepšímu a ucelenějšímu vzhledu a osvojí práci s grafickým designem.

Začínající start-up

  • Síla doporučení

Spokojený zákazník vám nemusí prokázat jen službu v podobě nákupu, ale hravě se z něho může stát užitečný obchodník, který přiláká další zájemce. Pokud budou zákazníci se službami spokojení, poproste je o krátkou recenzi.